home | about | art & fanart | first comic | latest comic | archives | links | +fav | sj

Ch.2 Pg.35

July 30th, 2006, 4:13 pm

E-Mail This Comic to a Friend!
<< First < Previous Next > Most Recent >>
R a n d o m . I n f o :

skyfarer, July 30th, 2006, 4:17 pm

Bleh, I made Lyris's eyes overly large. She looks a bit like the skull she's pointing at. xD

Brownie points to anyone who can guess who's saying what in the last panel~ :D

Advertisement, December 10th, 2017, 9:45 pm

C o m m e n t s :

windfairy (Guest), July 30th, 2006, 4:36 pm |

I don't think her eyes look big at all, it's great!

And as for the talking, I'd say...Thanos asks if they should be heading back, Lyris says Yeah and Rethia says No way

DARK_Yukari, July 30th, 2006, 5:12 pm |

I wanna poke the odd skull with "Touch Me" under it!
Oh, and I have named my man-eating floer Bob.

Lancha, July 30th, 2006, 5:33 pm |

>< Wheee~
T_T Go on fast, will ya?

Your artwork is awesome!! and the colorin *-*
Wow~ Love the colors ><

The story at times could be a bit more organized, but is still good ^^

AngelicLily, July 30th, 2006, 7:51 pm |

:O :Touches skullie face.:

skyfarer, July 30th, 2006, 8:39 pm |

windfairy - xD Right on. +3 brownie points for you! :3

DARK_Yukari - :D *pokes* Bob is such an awesome name. It's a palindrome too. xD

Lancha - Hahaha.. I update slowly. ^^; Thank you for your comments! :3 Yeah, the story is more spontaneously done than it is planned... ><; *is really bad at planning stories*

AngelicLily - *skull face stares at you* o__o

FatHobbit, July 30th, 2006, 8:52 pm |

That skull looks so happy! *touches it* : D

Silent (Guest), July 31st, 2006, 10:11 am |

Lolz. Such a cute skull. *pokes it*

skyfarer, July 31st, 2006, 8:24 pm |

FatHobbit - Hehhe, that's because it's a happy dunce skull. :D

Silent - xD *is amused by how so many people poked the skull*

Wowfreak2011 - xD Thank you so much! Oh my, it's a pervy skull! D: *is amused*

Asakura, August 1st, 2006, 3:00 am |

Must... have... more... *gasp for air* MOOOORRREEE!! <3 Oh, btw, I love you!! *Glomps and clings* You're awesome *squeals*

Now, more chapters *whines cutely* Suspect is so killing me... will the skull move?! Blink?! BITE THEIR HEAD OFF O.O?!

skyfarer, August 1st, 2006, 6:51 am |

Kiss-Chan - It's easy to shade hair like that with a tablet and openCanvas. :D Yeah, it's pretty hard with a mouse.. ><; Thankee! ^^

Asakura - xD Thank you~! The skull will... hmm... eat their brains, maybe. >D

Chereesa, August 1st, 2006, 3:22 pm |

I just now read all the comicz and there AWSOME im so favin this.... and ur a great artist

C^3 (Guest), August 1st, 2006, 7:36 pm |

Ohhh yeah! Skull man's inappropriate behavior reminds me of kool-aid ;DD

skyfarer, August 1st, 2006, 7:42 pm |

Chereesa - o.o Thanks so much! ><

Yaoitsumo - xD I never meant for it to be awkward, but it's all good. Seems like Mr. Skull's getting some publicity. xD

C^3 - LYK OMG beverage in tights. *roffles* xD

Darkend Angel, August 2nd, 2006, 8:56 pm |

*pokes the skull* coool

tamichi (Guest), August 3rd, 2006, 5:35 pm |

sweet!!0o0... this comic is so well placed and played out i can't wait until i can get mine on a site...if my scanner ever works...but that not important. I reallylove the comic but i not getting the storyline someone could u plz explain

skyfarer, August 3rd, 2006, 5:48 pm |

Darkend Angel - xD Yay.

tamichi - :3 It'd be awesome if you could get your comic on SmackJeeves.

Well, there's not much to explain. ^^; The story hasn't gotten very far.. it's only in the introductory parts right now. All they've done is met a new kid and found the door to the sub-levels of the school. xD;;

windfairy (Guest), August 5th, 2006, 2:20 pm |

*grabs points* Yes! Mwahaha! Windfairy 1, world....0. Nothing can stop me now *evil glint in eyes*

Niu-Chan (Guest), August 6th, 2006, 3:37 pm |

Wooow. Looks proffessionally done. O__o I want to keep reading! I need to get a new Smackjeeves account and actually finish a comic idea. xDDD

Vixie (Guest), August 13th, 2006, 2:00 am |

Fwee! (and brownies!) *giggle* I soo love this comic, its well drawn and the characters are wonderful! =)

And and! I want brownie points sooo~

First bubble ish: Thanos! (I hope!)

Second bubble ish: Lyris!

aaannnddd, Third Bubble ish: Rethia!! (*hopes she got 'em right*)

N'ways, great comic and can't wait to see more updates! =D

skyfarer, August 17th, 2006, 3:21 pm |

windfairy - >D Yes, one step towards global domination...

Niu-Chan - Thank you~~ I'm far from pro, though. xD Yes, you should! :D *wants to read your comic*

Vixie - Hehe, thanks! xD You're right; that's a +3 points for you~ Congrats! :D

rukiaprincess - xD Thank you~!

Lily (Guest), October 29th, 2006, 12:56 pm |

That skull is kinda pervy...
I mean...Well...Yeah......................
*pokes it anyway*

fuchainsaw, January 22nd, 2007, 2:16 pm |

Nyu OOOO! the skull is getting alittle frisky there!Nyu!!

evilplushie, June 23rd, 2007, 2:00 am |

*touch* ~*x*~

add comment?

The Webcomic List
Support Silvarta at OnlineComics.net!


©2006-2007 Blizz/skyfarer | Hosted by SmackJeeves | x