home | about | art & fanart | first comic | latest comic | archives | links | +fav | sj

Ch.2 Pg.49

December 23rd, 2006, 2:05 am

E-Mail This Comic to a Friend!
<< First < Previous Next > Most Recent >>
R a n d o m . I n f o :

Advertisement, October 17th, 2017, 10:52 pm

C o m m e n t s :

skyfarer, December 22nd, 2006, 6:22 pm |

SILVARTA CONTEST is here--> http://silvarta.smackjeeves.com/comics/92922/


Blizzy FAQ time!

Q: Why must Thanos always state the obvious?
A: The art is too sloppy to tell otherwise.

Q: Why don't you spend more time on your pages?
A: I have about twenty hours of homework over the vacation. Time is precious.

Q: Are you depressed...?
A: A little. Don't mind it.

YungiBear, December 23rd, 2006, 2:13 am |

** smushhugglepet **

BLIZZY, DON'T BE SAD BE GLAD! x)

** shot'd **

I still love your art though; I totally understand messy pages and stuff.

And poor Rethia! DDD=

GO SAVE HER, YOU FWENDS!

Antares, December 23rd, 2006, 9:26 am |

I don't think your pages for messy at all. ^^ They're beautiful.

Why are you just standing there calling her name? Go save your unconscious friend, you two! @-@/+

catqueen13, December 23rd, 2006, 9:48 am |

If the pages were sloppy, and I'm not sayin they are, cuz theyre NOT, the shaking makes up for it. Not as if your pages are bad or anything. Theyre good.

Mecari, December 23rd, 2006, 2:06 pm |

Wait...? Thanos always states the obvious?

Btw, your pages aren't messy. If yours are messy then I honestly don't want to see what real messy pages look like... @_@ And btw, I think updating at least once a week is already a whole lot of work! I bet it takes so much time already. Especially with all the details you put in. I mean, you always draw backgrounds, and the way you draw and color the eyes give the characters so much more like and expression. I don't know... I couldn't never do that. @_@

You did a really awesome job! I can really tell everything's shaking. Especially after the first three frames. I really like those, Even if they're not of people, they're still essential to show what's happening.

Someone save Rethia, pleeeaseee. ;_;

Silent (Guest), December 23rd, 2006, 2:23 pm |

Cool. Are they going to end up in a castle like the one on your header? Very nice whooshy effects btw ^_^

skyfarer, December 24th, 2006, 7:40 am |

YungiBear - xD Haha, thanks. Poor Reth has been lying on that cold floor for far too long. :<

Rikco the Robot - Aww, what a waste. :<

Antares - Thank you. ^^ You shall see them rush to her in the next page. :)

catqueen13 - xD Thank you. I wasn't too sure about the shaking--it looks pretty fake to me. >>;

Mecari - xD Yeah, he does. *ground shakes* "OMG! It's shaking!" -.-;;
Thank you, I'm glad someone understands... ^^;; I try my best to make it look like a real manga, not just an online manga... and boy, does it eat up my time. ><;
Haha, I'm glad the transition frames helped. xD
Haha. Poor Reth...

Silent - xD Thanks. Nah, it's a bit early for the castle. It's miles away from this point of the story. ^^;

nostalgia (Guest), December 24th, 2006, 11:57 pm |

aww. depress'd? i hope you feel happier soon :3
it is almost xmas after all!

ACTIONY @__@ your art is greaaat. i don't think it's sloppy at all! :3 self-esteemBOOST!

homework over vacation... that suuucks. i can relate ~_~ really now, why does school call it vacation if they assign work anyway? >>

happy hoildays btw :)

AngelicLily, December 25th, 2006, 5:12 pm |

Beautiful as always!

wakaujisb, December 26th, 2006, 8:53 pm |

dont think to much we all have are insecurities....heheheh...your work is good..the ground is shaking?.....keep it up...

Croon, December 27th, 2006, 3:00 pm |

*favorites* <333333333333333333333333333
AWESOME comic!
x3

*glomples*
D;
I hope you get un-depressed soon!
<3

happylightgreen, December 27th, 2006, 3:17 pm |

i love your art...

add comment?

The Webcomic List
Support Silvarta at OnlineComics.net!


©2006-2007 Blizz/skyfarer | Hosted by SmackJeeves | x